Lkpg m. Amanda





Sov morgon började dagen med och tre lektioner.. Redan första bestämde jag
och manda att vi skulle åka till lkpg, vi tog tåget in vid 15.06 tror jag?
Aja, kom in dit iaf och tog lilla menyn på McDonald's, fyfy!
Gott äre iaf, men sen gick vi och shoppade, hittade bara ett bar tights,
två linnen och en jätte häftig ring som jag fastnade för dirrekt när jag såg den!
Lite läskigt är det med en orm, eller hur Sandra? (a' haha <3
Åkte hem vid halv 8, och då var ögonen fyllda med skratt och käkarna ömma efter
all skratt! Amanda är heeelt galet underbar asså, <3!
När vi kom hem ringde vi till varann och pratade en stund, hahah <3
Efter det blev det en snabb dusch och nu ligger jag under täcket i sängen och
ska förmodligen snart sova, men vi får se (:
Imorgon har vi sovmorgon igen (alla dagar denna vecka utan tisdag har vi haft sovmorgon!)
.. har dock bara två lektioner, sen blir det bussen hem och njuta av att det är helg! <3
Åker förmodligen till Robin på kvällen, men det kan ju ändras snabbt ? (:
Aja, ha en fortsatt bra kväll!

Godnatt alla <3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja gud.....läskigt:(

men en riktigt cool ring! :D<3

2011-01-21 @ 22:26:08
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0